FAQ

FAQ – Veelgestelde vragen

 

Zijn de producten nieuw of tweedehands?
De kleding, sieraden en accessoires die verkrijgbaar zijn, zijn tweedehands. Er staan items tussen die nog helemaal nieuw zijn. In de beschrijving van het product staat aangegeven of het kledingstuk nieuw of al gebruikt is. Daarnaast staan er op de site ook handgemaakte sieraden. Deze sieraden zijn nieuw en worden zelf gemaakt door Lots of things.

Wat houden ‘Zo goed als nieuw’, ‘Gebruikt’ en ‘Nieuw’ bij de beschrijving in?
Bij ieder product staat aangegeven of dit product helemaal nieuw is of al gebruikt is. ‘Gebruikt’ houdt in dat het product meerdere keren is gedragen. Wanneer er staat ‘Zo goed als nieuw’ houdt dit in dat het product maar een enkele keer is gedragen.

Zijn er producten vies of beschadigd?
Alle producten worden vooraf gewassen en nagekeken op eventuele defecten. Indien er een klein defect is aan een product wordt dit op de productpagina aangegeven.

Waarom zijn de prijzen zo verschillend?
Ieder item heeft een eigen prijs. Deze prijzen zijn afhankelijk van hoe vaak het item is gedragen (nieuw/zo goed als nieuw/gebruikt), het merk en hoeveel er oorspronkelijk (ongeveer) voor het product is betaald.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Informatie over het betalen van jouw bestelling vind je op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om een artikel uit je bestelling te annuleren. Indien je het artikel niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om het na ontvangst van je bestelling retour te sturen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Meer informatie over het versturen van de bestellingen vind je op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van PostNL. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je niet tevreden over het product? Kijk dan op deze pagina hoe je het product kunt terugsturen.

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?
Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval kun je een mailtje sturen naar hello@lotsofthings.nl met daarin jouw klacht en ordernummer. Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen! Je kunt dan een mailtje sturen naar hello@lotsofthings.nl met daarin het probleem en jouw ordernummer. Stuur ook een aantal foto’s van het probleem, dan kunnen wij direct met je meekijken. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing.

Matentabel
Bij ieder item staat in de omschrijving aangegeven welke maat er in het label van het item staat en eventueel of dit item groter of kleiner valt dan de aangegeven maat.
Maat XXS = maat 32
Maat XS = maat 34
Maat S = maat 36
Maat M = maat 38
Maat L = maat 40
Maat XL = maat 42

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mailtje naar hello@lotsofthings.nl

Scroll Up